Dla Szkoły Językowej Global English realizujemy kampanię promocyjną z wykorzystaniem serwisu społecznościowego Facebook. Kampania wspierana jest poprzez portal LM.pl oraz działania marketingu tradycyjnego.
Dla portalu Wielkopolski Wschodniej LM.pl przygotowaliśmy strategię działań na portalu facebook.pl. W ramach działań została przygotowana strona fanowska, która w pierwszych dwóch tygodniach działania zebrała ponad 350 fanów.
Przez kilka miesięcy dla CH FERIO prowadziliśmy działania na portalu facebook.pl. Zebraliśmy niemal 3000 fanów. Odpowiadaliśmy za konkursy i akcje prowadzone w social mediach.
Dla Kuriera Konińskiego jedynego bezpłatnego tygodnika w regionie realizujemy działania w społeczności facebook-a. Klient zrezygnował z używania firmowej strony internetowej i całe działania internetowa oparł na obecności w portalu facebbok.pl.
Dla producenta ubrań outdoorowych przeprowadziliśmy długofalowe działania w serwisie Facebook. Aktualnie pracujemy nad ogólnopolskim konkursem z duża pulą nagród.
Dla klubu musztarda przygotowaliśmy facebook'ową stronę skupiającą przyjaciół i klientów pubu. Duża aktywność i relacje na portalu bezpośrednio z imprez pozwoli zebrać kilkaset fanów oraz utrzymać stale wysoką aktywność.